30 Ağustos 2010 Pazartesi

sonunda bende yaptım :)

evet başlıktada olduğu gibi sonunda bende yaptım.ne için,neden,niye gibi n li soruların devamını kesemem ama artık benimde bir bloğum var...Kullanırmıyım,kullanmazmıyım bilmiyorum dursun bi köşede belki lazım olur mantığıyla açmış olabilirim ama yaptım.Bunu bugünkü baş ağrımamı versem sersemliğimemi versem.Herşey olabilir yani...Baskı altında açtım galiba burasını hahahahaa :)Her neyse artık artık bende blog dünyasındayım....gelen herkese hoşgeldin diyorum ve kısa kesiyorum...ilerde napıcağım hiç belli olmaz biraz daha ilerleteyim ben bu bloğumu karar veririz o zaman daha çaylağız yani sonuçta :):)

1 yorum:

nihan dedi ki...

hayırlı olsun cnm:) iyi ki de yapmışsın:)
hoşbulduk..
bizim kampanyalarımıza bekliyoruz :)
http://cilgineltiler.blogspot.com/