13 Eylül 2011 Salı

1.gün

Bugün diyetimin birinci günü ve ben daha ilk günden su koyverdim sanırım sabah maydanoz suyumu içtim ve evden çıktım işe yürüyerek gelmeye başladım ve dilim dışarıda iş yerine geldim biraz dinlendikten sonra nesfit 'imi hazırladım buraya kadar herşey mükemmel :D Saat 1 oldu ve ben acıktım geçiştiririm diye yoğurt aldım salatalık aldım salatalıkları minik minik doğradım pul biber ve birazcık tuzla yoğurtladım az birşeyde kete vardı onunla birlikte yedim ama ama ama bu bünye aç kalmaya alışık olmadığı için acıktım 2 saat sonra mecbur kendime çiğ köfte söyledim ama akşama çok yemicem söz verdim 2 içinde 8 kilo vericem :) Yapabilirim inanıyorum...
Not:Süt ve yoğurtlar yarım yağlıdır.Tuzu önceden çok tükettiğim için az az kullanmaya çalışıyorum ve bol bol SU içiyorum  ve akşamlarıda hulahop çevircem inşallah :)

Hiç yorum yok: