10 Ekim 2011 Pazartesi

Benefit'te kendimi mi buldum kendimi kaybettim mi bilemedim

Dün Avm günlerimizden birini yaşadık diyebilirim Avrupa yakasına geçince kendimi kaybediyorum diyebilirim ve ve ve Sephora'ya girip Benefit'le karşılaşmam o anda şimşekler çaktı daha önceden duymuştum Benefit'i ama makyaj bloglarında görmem tavsiyler beni Benefit'e sürükledi diyebilirim tabii facebook sayfaları ve twitter sayfalarında takip etmemde etken buna tabi işe çok abartmadan sadece Scene Quenn'le tanışalım dedim ve bu set harika diyebilirim fırçaları zaten içinde aydınlatıcı High Beam vardı içinde bununla ilgili çok sey duymuştum zaten.Farları müthiş :) göz kalemide öyle istediğim siyahlığı veriyor lipgloss çok kullanmıyorum ben ama rengine bayılırsınız :) ve son olarak allık benim istediğimi bana veren ne çok fazla ne de çok az yapısı olan bir ürün tam kıvamında benim için.Şimdilik bu kadar daha çok görüşüceğiz Benefit'le :)

Hiç yorum yok: